Pitanje:
Šta vi mislite o imetku koji se utroši u potrebe dženaze, ja sam čuo od nekih učenjaka da to nije dozvoljeno plaćati iz mejjitovog imetka, jer je njegov imetak njegovom smrću postao vlasništvo njegovih nasljednika?
Odgovor:
Ako pod pojmom „potrebe dženaze“ misliš na: kupovinu ćefina, plaćanje onome ko će okupati mejjita, iskopati kabur i nositi mejjita i sl. Te stvari se mogu platiti iz mejjitovog imetka. Ako si pod tim pojmom mislio na hranu koja se sprema za one koji dolaze na žalost i sl. To nije dozvoljeno plaćati niti iz mejjitovog imetaka niti iz imetka nekog drugog.
A što se tiče slanja hrane od strane komšija i rođaka porodici mejjita to je pohvalano. Zato što je Allahovo Poslanik kada je saznao za smrt-pogibiju Dž'afeta ibn ebi Taliba r.a. naredio svojoj porodici da im spreme i pošalju haranu, govoreći: „Njima je došlo ono što ih je okupiralo.“
(Fetve stalne komisije: fetva broj 7912, 8. tom – 351 str.)