2.7 C
Sarajevo
PočetnaVjerovanjeŠejtanska opsjednutost i sihr

Šejtanska opsjednutost i sihr

Pitanje:

Nakon povratka s putovanja moj brat je počeo izgovarati čudne riječi. Čak je počeo predskazivati i određene događaje, a u međuvremenu je prestao pričati sa ljudima. Napominjemo da je u inostranstvu ostao dvije godine i da je njegovo stanje dostiglo stadij da je počeo pljuvati na rođenu majku. U početku smo mislili da se radi o psihičkom oboljenju, pa smo ga odveli doktoru koji ništa nije otkrio. Sada sumnjamo da mu je napravljen sihr ili da su mu naudili džini. Kako da saznamo o čemu se zaista radi i kako da se oslobodimo toga? Njegovo je stanje povod što se i naša majka razboljela.

Odgovor:

O pitanju pravljenja razlike između sihra i šejtanskog messa – opsjednutosti, neki od onih koji imaju iskustva na ovom  planu spominju  simptome koji su specifični za mess – opsjednutost. Ovom ćemo prilikom neke od njih i navesti:

1. izbjegavanje i velika odbojnost prema slušanju ezana i Kur’ani-Kerima;

2. padanje u nesvijest i komu, te grčenje mišića za vrijeme učenja Kur’ana kod njega;

3. zastrašujući snovi;

4. osamljivanje i izopćavanje iz društva, te demonstracija čudnih postupaka;

5. ponekad džin koji je ušao u njega progovara putem njegovog govornog aparata prilikom učenja Kur’ana u njegovoj blizini;

6. izbezumljivanje, kao što to Uzvišeni Allah napominje u Kur’anu: “Oni koji se kamatom bave dići će se kao što će se dići onaj koga je dodirom šejtan izbezumio…” (El-Bekara, 275)

Znakovi i simptomi da je nekome napravljen sihr jesu sljedeći:

1. mržnja oboljelog od sihra prema supruzi ili oboljele prema suprugu, kao što nas o tome obavještava Kur’an: “…I ljudi su od njih dvojice učili kako će muža od žene rastaviti…” (El-Bekara, 102)

2. potpuna suprotnost osjećaja u kući i van nje, tako da za vrijeme boravka van kuće osjeća silnu želju za kućom i porodicom, međutim, kada se nađe u kući, tada osjeća neopisivu mržnju prema njima;

3. nemogućnost izvršavanja svojih obaveza u bračnoj postelji;

4. uzastopno pobacivanje ploda za vrijeme trudnoće;

5. iznenadna promjena raspoloženja bez ikakvog vidljivog razloga;

6. potpuno gubljenje apetita;

7. pričinjavanje da je učinio određenu stvar, bez konkretnog čina;

8. bezrezervna poslušnost i iznenadna i pretjerana ljubav prema određenoj osobi.

Napomena

Ovom prilikom moramo napomenuti da pojava nekih od nabrojanih simptoma ne mora automatski značiti da je neka osoba i oboljela od sihra ili od šejtanskog messa. Uzročnik nekih od tih simptoma može biti pitanje fizičke ili psihičke  promjene u čovjeku.

Liječenje:

1. oslanjanje na Uzvišenog Allaha i iskren povratak Njemu;

2. liječenje putem učenja šerijatom dozvoljenih tekstova iz Kur’ana i vjerodostojne tradicije Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem. Najvažnije su, o ovom pitanju, sura En-Nas i sura El-Felek (dva posljednja poglavlja iz Kur’ana) kojima je bio liječen i Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, kada je bio opsihren. S njima se na ovom planu ne može porediti nijedna druga sura i to je najbolje čime se može tražiti pomoć od Allaha, dž. š., od ove vrste bolesti. Tu je i sura El-Ihlas, zatim sura El-Fatiha koja je, također, davala dobre rezultate u liječenju, kao što je to potvrđeno vjerodostojnom predajom od Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem;

3. u liječenju od sihra može se koristiti i lišće lotosovog drveta. Naime, uzme se sedam listova ovog drveta, koji se zatim isitne ili samelju, pa se stave u posudu u koju se naspe toliko vode da bude dovoljno za kupanje. Nakon toga, na tu vodu se uči  Ajetul-Kursijja, sura El-Kafirun, sura El-Ihlas, sure El-Felek i En-Nas i ajeti koji govore o sihru u sljedećim surama: 102. ajet sure El-Bekara, 117.–119. ajet sure El-A’raf, 79.–82. ajet sure Junus, 65.–69. ajet sure Ta-ha, a zatim se dio vode popije, a preostali dio vode  se koristi za kupanje. Ovaj način liječenja primjenjivali su nekih pravovjerni prethodnici (selefi) i pokazao se uspješnim;

4. vađenje sihra i njegovo uništavanje, kao što je to uradio Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, kada mu je sihr napravio jevrej Lubejd b. el-E‘asam;

5. upotreba dozvoljenih lijekova, kao što je konzumiranje sedam datula bernijske sorte (datula koja uspijeva samo u gradu Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem) natašte (na prazan stomak). Ako ne bi našao ovu sortu, onda može doći u obzir bilo koja druga vrsta, koja će, uz Allahovu, dž. š., pomoć, koristiti;

6. puštanje krvi (hidžama);

7. obraćanje Uzvišenom Allahu iskrenom dovom.

Molimo Allaha, dž. š., da izliječi vašeg brata i otkloni vašu i njegovu brigu. Allah, dž. š., jedini liječi.

Muhammed Salih Munedždžid, Odgovori o islamskom vjerovanju,  str. 58.

POVEZANI ČLANCI
- Advertisment -spot_img

NAJPOPULARNIJE